Monday, January 12, 2009

BEYAZ SENDROM

Bir süredir saçlarımı ihmal ettim çok fena. Normalde sürekli kendi rengine boyatıyordum. Aynı renge boyatmak hangi akla hizmetse.Bir kaç ay önce elimi ve cebimi yakan bir meblağ ödeyerek biraz kestirmiş, bir de uçlarının rengini hafif açtırmıştım.Bu arada saçlarımın orijinali koyu kestane. Yani kafanızda canlandırmanız açısından:)Neyse bu ara fenalardayım. Modelinden sıkıldım, kısacık kestiresim var. Rengi ok ama dipleri uzadı biraz. Neyse ki boyanın rengi orijinale yakın, idare ediyorum.Haa gitsene yevrucuum kuaföre diyor olabilirsiniz, birden çok nedeni var:
1. Kuaförün benim gittiğim şubesinde saçımı yapan adamı başka bir şubeye gönderdiler. Bu şube de resmen Allah'ın dağında. Çok üşeniyorum.
2. Bir de harbiden pahalı, parama kıyamıyorum.
Ama geçen gün gördüm ki benim iki tel beyazım yine sahnelere dönmüş. Yok cidden iki tel beyaz var ama beni bunalımlardan bunalımlara sokmaya yetiyor. Aslında bunalıma girmeye ne hacet. Bunun sorumlusu belli: Tabii ki ben. İnsan 10 senedir zırt pırt saçını boyatıyorsa, beyazların sadece iki telle sınırlı kalmasına sevinmesi gerekir aslında.Hadi değişik renklere boyatmak ok, ama kendi rengine boyatmak niye?Neyse ben de kuaföre gitmeyi erteleyerek hem paradan, hem beyazdan tasarruf etmiş oluyorum böylece.Bakalım ne kadar direneceğim?:)
Related Posts with Thumbnails