Wednesday, March 11, 2009

İMDAT ÇIĞLIĞIM


Bunu belki burada söylemek o kadar da doğru bir şey değil ama, ben konu bulamaz oldum artık. Şurada iki cümleyi bir araya getireceğim diye ne taklalar atıyorum bilseniz. Ha çıktı çıkacak diye kucağımda bilgisayarla uyuyakaldığım haftalar daha çoğunlukta son zamanlarda. Tamam bak bu konu olur diyorum tam, hop iki paragraf yaz, o kadar, kasıyorum ama olmayınca olmuyor, tek kelime daha çıkmıyor. Haydi baştan başka konu bul bulabilirsen. Gündem mi çok kısırlaştı bilmiyorum. Ya da illa ki iyi yazı yazmak için duygusal travma mı geçiriyor olmam lazım? Çok fena depresif ruh halim en verimli dönemim oluyor. Şöyle normal bir zamanımda kendimi ifade edemeyecek miyim? Ağlaya ağlaya çok fena döktürüyorum, aaa bir bakmışım sayfanın sonu gelmiş bile. Bu aralar normalim ya kitlendim, aç açabilirsen. O yüzden de gündemden beslenmem lazım, ama enteresan bir mevzu yok. Biri çıksa mesela çok abuk sabuk bir laf etse İngiliz bilim adamları tuhaf araştırmalarını basına verse, Japonlar yine birşeyler icat etse. Hiç olmayacak bir yasa kabul edilse. Bu komiklik de ancak Türkiye'de olur denebilecek bir olay olsa mesela. Ama yok... Herşey sıradan, hep önceden yazdığım konular, yazdığım abukluklar. Hoş iç karartıcı haber arıyor olsaydım, eminim kolaylıkla bir kaç haftalık yazıyı 1 saatte yazar, bir kenara koyardım. Ancak içim almıyor bunları da, elim varmıyor yazmaya.Yani ne olacak böyle bilmem. Ya bu gündem şöyle neşeli bir şekilde hareketlenecek, ya da ben sağa sola nolur yetmedi biraz daha kalbimi kırın diye saldıracağım. Yoksa yazarlık mazarlık tarih olacak Allah muhafaza:)
Related Posts with Thumbnails