Monday, July 13, 2009

AÇIK MI KAPALI MI ??


Apartmanlar bana göre üçe ayrılır:
Aile apartmanlarıKim kime dum duma apartmanları (Çok büyük ve kim nerede kiminle nasıl modeli apartmanlar, çok yüksek ve mevcudu fazladır, kimse birbirini tanımaz)
Orta karar apartmanlar. Ben daha önce orta karar bir apartmanda oturuyordum. Yani orta büyüklükte ve yükseklikte, apartmandaki herkesin birbirini tanıdığı ama herkesin çok çok muhabbeti olmadığı model. Bir de balkonlar kapatılıp oda haline getirildiği için açık havayla bağlantısı kesilmiş bir daire. Şu anda tam tersi. Çok yüksek olmayan, balkonlu bir apartman. Herkes birbirini tanıyor, bazen akşam yemeklerini cümbür cemaat bahçede yiyorlar. Biz ev arkadaşımla bekar kontenjanından olduğumuz için henüz davet edilmiş değiliz. Başımız bağlansa davet edilir miyiz acaba:) Bu model apartmanların insanın bünyesine de farklı etkileri oluyor tabi. Balkon keyfi konsepti mesela. Haydi yemeği orada yiyelim, televizyonu balkondan mı izlesek acaba gibi. Ha bir de fitnatlık etkisi var. Hani meraklı teyzeler olur ya böyle apartmanlarda... Kim geldi, kim çıktı, şu arabadan inen kim, bu çocuk kimi almaya geldi acaba falan... Ben tam fitnat teyze oldum. Balkonda olduğum her an aynı zamanda apartman bahçesinin girişini de yan gözle kesiyorum, duran her araba nereye geldi bakıyorum, taksiden kim indi diye kafamı hafifçe uzatıyorum, hani göreyim ama onlar beni görmesin şekli. En sinir olduğum insan modeli oldum...Galiba fazla açık havada oturmanın etkisi bu, ben de sadece meraklı teyzeler yapar diye düşünürdüm. Balkonu olan genç hanımlar da yapabiliyormuş... Şu balkonlar kapalı daha mı iyiydi ne, böyle meraklı Melahat'e döneceğim:) Bir de bahçe yemeklerine davet edilirsek tam olacak, fena mı dedikoduları paylaşırız:))(20.08.2006)

Related Posts with Thumbnails