Saturday, February 21, 2009

KİM DEMİŞ ? !



Erkek bebekler neden mavi giydirirler mesela, kızlar da pembe? El kadar bebek ne anlayacak renkten, pembeden, maviden. İki renk de iyi hoş da biraz bayık sanki. Kız olsun erkek olsun şöyle bir kırmızı, yeşil veya sarı daha canlı, dinamik geliyor bana. Cinsiyet ayrımı yapmadan. Zaten bayık renklerle başlayan ve erkeklerin yapabildiği bir çok şeyin kadınlar tarafından yapılamayacağı fikriyle devam eden anlayışa çok fena sinir oluyorum.Tabii ki fiziksel güç ve dayanıklılık gerektiren bazı şeyleri bizden daha kolay yapabilirler, biz biraz daha zorlanırız o kadar. Yapamayız anlamına gelmez. Mesela erkeklerin sevdalı olduğu futbol. Futbol denince bir çok erkek için akan sular öyle bir duruyor ki, sevgiliyle güzel bir akşama çok rahat tercih ederler. Gecenin bir köründe, yağmurda, soğukta halı sahalarda koşturmaktan hiç rahatsız olmazlar. Statlardaki kalabalıkta, izdihamda, her türlü hava koşulunda bağıra çağıra tezahürat yapmak en büyük zevkidir birçoğunun. Kadınlar da artık onlardan geri kalmıyor zaten. Uzun yıllardır kadınlar da futbolun içinde. Oyuncu, hakem, deli fişek izleyici şeklinde rol alabiliyorlar yeşil saha dünyasında. Artık ben de bir ucundan tuttum, çılgın ve hırslı bir oyuncu olmaya karar verdim. Ama gerçek yeşil sahalarda değil, sanal olanlarında. Play Station’ ı erkeklerin neden bu kadar çok sevdiğini anlamazdım, oynayınca anladım. Acayip hoşuna gidiyor insanın. Faul yapmak, çalım atmak, hoop orta yapmak, rakibin ayağından topu kapıp koşarak uzaklaşmak süper. Ama en sevdiğim korner. Açıyı ayarlayıp, yerinde bir orta yaptın mı golü atman işten bile değil. Hele de bir erkekle oynuyorsan ve gol atarsan, fileler havalandığında ortaya çıkan surat ifadesini görmek de başka bir keyif…Bir de oyunları öyle yapmışlar ki, gol sonrası golü atanan takımın oyuncu ve taraftarlarının sevinci ile golü yiyen tarafın üzüntüsü aynı gerçek maçlardaki gibi. İnsanın çok gaz galeyana gelmesinin bir nedeni de bu olabilir belki de. Her kız özellikle de daha hanım hanımcık, kızsal eğlencelerden hoşlananlar için cazip olmayabilir. Ama ben iyi bir şey mi kötü mü bilmem ama, elimin hamuruyla erkek işine karışmaya bayılan biri olarak şimdi de buna el ettım, hadi bakalım. İleride evime bir ekmek makinası, mutfak robotu yani bilmem ne el aleti almaktansa Play Station’ ın son modelini almayı tercih ederim. Her işe burnunu sokmaktan hoşlanan deli erkek ayşelerdenseniz çeyiziniz için bir de bunu düşünün derim.
Related Posts with Thumbnails