Tuesday, July 7, 2009

ERGENLİĞE ÖZLEM:))



Kızlar evden kaçtı, Emo’culuk trend oldu. Nedir ya bu Emo demeyin şimdi: Emo’nun İngilizce -Türkçe sözlükte karşılığı: “Kendine zarar veren metal dinleyen kişilik” ve “Emotion’dan gelen ve duygusal anlamda hüsran yaşayan, bitap düşen, histerik.”Bir de özelliklerine bakalım: Saçlarını genellikle tek gözlerini kapatacak kadar öne yatırıyorlar. Arkada kalan kısımları ise jöleyle ya da spreyle kabartarak karıştırıyorlar. Amaçları ise yüzlerinin tamamını göstermemek. Yüzlerinin görünen kısımlarına ise piercing yaptırmak aralarında çok yaygın. İstanbul’da en çok İstiklal Caddesi’ndeki İş Bankası’nın önü ve Kadıköy’deki Rexx Sineması’nın önünde takılıyorlar. Cinsiyeti çok önemsemeyen Emo’cular, dama işaretli pantolon, gömlek giymeyi çok seviyor. Kıyafetlerinde kırmızı-siyah-mor en yaygın kullandıkları renkler. Monotonluktan, baskılardan sıkıldığında kaçmak, özgür olmak da değişmez felsefeleri. Bana sorarsanız kimseye zararları yok, ama öyle kapkara kıyafetler içerisinde olanları biraz ürkünç olmakla birlikte, böyle canlı renklerde punk gibi giyinenleri çok enteresan görünüyor bana. Biraz isyankar havalarındalar. Mesela ben gitsem şimdi beni Emo yapmazlar muhtelemen, tipten kaybediyorum:) Saçlar kumral boyalı, üst baş normal, yaş zaten ortalamanın çok üzerinde. Direkt ofsaytım. Ben hiç protest bir ergen olmadım. Ergenliğe dair bendeki tek belirti alnımda çıkan sivilcelerdi. İnek olmamın da etkisiyle çok ilginç diyebileceğim bir ortaokul -lise hayatı yaşamadım. Bizimkiler şanslı aile valla. Aman ne özeniyorsun demeyin. Çocuğuma mesela ben de ne punktım demek isterdim, ya da saçlarım dimdik verilmiş bir pozum olsa fena mı olurdu. Şöyle üzerimde bir rock t-shirt'u, burnumda piercing... Ortaokul mezuniyetimdeki baygın dana bakışlı, kalın kaşlı pozumdan daha özgün bir kare olacağı kesin :))

Related Posts with Thumbnails