Sunday, December 13, 2009

MONİCA BELLUCCİ' MİYİM NEYİM BENN :P??**



 Monica Bellucci, ünlü İtalyan kadın dergisi Gioia’ya verdiği röportajda evliliğiyle ilgili samimi itiraflarda bulunmuş.
Güzel oyuncunun mutlu evlilik formülü sıra dışı olmasına sıra dışı da bana hiç öööle gelmedi... Kendimle ilgili soru işaretlerime bir bakıma cevap oldu:)
*Kocam bir var, bir yok. = Var ama yok gibi:P
*O başka yerde, ben başka yerde film çeviriyoruz.=Film çevirmiyoruz ama, birimiz Hanya' da, birimiz Konya 'da:)
*Kısacası o benim beyaz prensim değil.= Yok canım o kadar da değil:)
*Ortak dostlarımız da yok.= Belki 1-2 tane çıkartırız..!!
*Ben onun dostlarını o da benim dostlarımı tanımaz.=Tanır ama sevmeyiz:(
*Zevk paylaşımımız sıfır.= Aynen öylee:)
*Başka başka şeyler yapmaktan hoşlanıyoruz. = Al bizden de o kadar:)
*Damak tatlarımız, zevk aldığımız hobiler çok farklı.= Maalesef aynen dediği gibi:)
*Karakterlerimiz de zıt.= Zıt kutuplar birbirini çeker diye boşuna dememişler:)
*Ben sakin, o saldırgan.= Buna böyle demiyelim de mükemmeliyetçi_sabit fikirli...
*Ancak tüm bu farklılıklara rağmen çok mutluyuz.= Gümüş yıllara doğru yol aldığımıza göre şükür Allah'a...
*Çünkü hâlâ birbirimizi keşfetmeye çalışırken mutluluğu fazlasıyla tadıyoruz.=Olabilir tabii olabilir olabilir:))
*Değişikliklerden hoşlanıyoruz.= tabi canım tabi tabi:
Vincent Cassel ile tüm tahminler aksine çok mutlu bir evlilik sürdürdüklerini ısrarla belirten Bellucci ayrıca “Uzun yıllar sonra birbirinize olan ilginiz daha da artıyor. Unutmayın o bir erkek ve ben bir kadınım. Duygu ve istek her şeyin üstesinden gelebiliyor. Bence zıt karakterlerin birlikteliği daha sağlam temellere sahip ve daha uzun ömürlü oluyor” demiş eee yani Monica hatun doğru demiş...!



Related Posts with Thumbnails