Saturday, February 20, 2010

YETER ARTIK !!!...

Şu cep telefonuna reklam mesajı gönderme olayına nasıl dur diyebilirim, bilen var mı?
Eskiden tek tük geliyor olmasına rağmen çok rahatsız oluyordum. Hatta gönderen yerleri arayıp bu mesajları istemediğimi de söyledim.
Fakat artık önüne geçilemez bir hal aldı. Her gün en az üç tane böyle mesaj geliyor. Kah bir banka, kah başka bir banka.
Bazen de fi tarihinde alışveriş yaptığım bir mağaza. Hatta kimi zaman adını bile duymadığım, mesajın içeriğinden üstbaş satıyor olduğuna olduğuna kanaat getirdiğim mağazalar.
Dur diyemiyorsun. Akşam, sabah erken, öğleden sonra işinin ortasında. Yani ne zaman vuracağı belli değil.
Allah’tan birinden mesaj beklediğim falan yok da telefondan gelen mesaj sesiyle mideme ağrılar girmiyor.
Düşünsenize günlerdir birinden mesaj bekliyorsunuz, derken evet o ses, telefonunuzun mesaj sesi. Eliniz ayağınız titriyor, heyecanla telefonu alıyorsunuz elinize, bir açıp bakıyorsunuz: “BİLMEMNE BANKASI KARTIYLA BİLMEMNE MAĞAZASINDA TAKSİT FIRSATI, KAÇIRMAYIN ” ( eski sevgiliden mesaj bekleyenler bence heyecanlanmadan önce iki kere düşünsün).
Tamam halkın nabzını yoklamak, akılda kalıcılık sağlamak bir marka için vazgeçilmez, cep telefonları da bu işi için eşsiz bir fırsat.
Ama bunu insanları rahatsız ederek, canından bezdirerek, mesaj kutularını gereksiz yere işgal ederek yapmak çekici değil, aksine itici.
Üstüne üstlük biz herhangi bir yerde telefon verirken (özellikle banka) kimse bize sormuyor mesaj ister misiniz diye. Buna rızam yokken kimse benim şahsi telefonumu bu şekilde işgal edemez. Buna kim dur diyecek bilemiyorum ama ben yakında mesaj yollayan her kurumu teker teker aramayı düşünüyorum. Bakın işte bu da boşuna telefon masrafı!
Herkese iyi bir hafta sonu...

Related Posts with Thumbnails