Friday, February 27, 2009

BİR BİLENDEN TAVSİYELER

İnsan kendine konduramaz. Kötü şey benim başıma gelmez der.
Bizi bu sıradan halk halimizle böyle sanarken, ünlüler ne düşünüyordur kimbilir.
Ama gayet de olabildiğini Deniz Seki örneğinde tekrar gördük. Resmen göz göre göre hapise girdi.
Resimleri gerçekten iç burkucu.
Şahsen benim çok da bayıldığım bir şarkıcı değildi. Yani ben baştan beri şarkılarını sevmezdim. Dolayısıyla bir hayranı da değildim. Ancak son başına gelenleri kimse gibi, o da haketmedi.
Yaptığı yanlış bu tamam. Sonuçta kendi seçimi, ve eminim şimdi bundan çok da gurur duymuyordur. Ama bu işin ticaretini yaptığını da düşünmüyorum, öyle bir paraya ihtiyacı mı var bir kere.
Paraya değil, desteğe ihtiyacı oldu gibi geliyor bana.
Neyse aslında bu konuda yazmayacaktım ama cezaevi yüksek profesörü Tuğba Özay ablam bazı tavsiyeler de bulunmuş, değinmeden geçemeyeceğim:
“Bol bol kitap okusun.
Hep kameralar tarafından izleniyordu, şimdi de orasının kameraları tarafından sürekli izlenecek. Zorluk çekecektir.
Yemekleri beğenmeyecektir, ama sonra alışır.
Kirli çamaşırlarının yıkanmasını istiyorsa para vermesi gerekli.”
Vee işte en bombası geliyor sevgili okuyucularım:
“Onu koğuş ağası yapacaklarını sanmıyorum”
Deniz Seki’nin de tek derdi şimdi koğuş ağalıdır çünkü. Kendine yeni kariyer hedefi olarak bunu edinmiştir!!! Şarkıcılık güme gitti, bari hanım ağa olayım diyordur.
Tuğba Abla, saygımız sonsuz sana...Deneyimlerinle gelecek nesilleri aydınlatman dileğiyle, esen kal.
Related Posts with Thumbnails