Thursday, February 12, 2009

ORTAYA KARIŞIK



Kına gecesi konsepti artık tamamen değişti. Ellere kına yakılması, geleneksel kıyafetleri giyinip geleneklere uygun organizasyonlardan çok, kız kıza çıkılan gece klubü organizasyonları daha gözde artık. O da başka türlü eğlenceli, ama biraz geleneksel tellerden çalmak da ayrı bir eğlence. O yüzden benimki bayağı bir ortaya karışık bir eğlence oldu. Ne yapacağını bilemez bir şekilde ortalarda dolaşırken, arkadaşlarım bana sürpriz bir kına gecesi yapacaklarını söyleyince acayip mutlu oldum. O kadar stresin arasında bir de kına gecesi organizasyonuyla uğraşamayacaktım çünkü. Şimdi benimkinin nasıl bir şey olduğu çok da önemli değil. Detaylara boğmak istemem. Ama bindallı da giydim, sonra da başka bir yere gidip gece eğlencesi de yaptım. Aklımda hiç bir şey yok diyordum ama aklımda varmış aslında bir şeyler. Kız kıza, annemle, diğer annemle beraber bindallı içinde göbek atıp, sonra da apayrı bir kıyafet içerisinde bambaşka bir mekanda Avrupai eğlenceymiş benim beklediğim. Hem biraz bizden, hem de biraz bekarlığa veda partisi tadında. Ne tamamen geleneksel, ne de çok yabancı. Yalnız benden bir tavsiye. Bekarlığa vedalar insanı kesinlikle bitirebilir. Ne demek istiyorum? Düğününüzde daha çok yorulacağınızı düşünüyorsanız bence çok fena yanılıyorsunuz. Ben ortaya karışık kına gecemin ertesi günü, bayağı bir sarsılmıştım, feci yorgundum. Düğünde o kadar yorulmadım, o kadar söyleyeyim . Neyse ki araya bir gün koymuşum da, kendime gelecek biraz zamanım oldu. Yoksa damat, nikaha götürecek gelini bulamayacaktı… Bir de son bir fikir: Organizasyonu sizin yerinize yapacak birilerini bulun derim. Düğünün içeriği zaten belli de, kına zor iş, benden söylemesi:)
Related Posts with Thumbnails