Saturday, March 14, 2009

TOKSİN SAVAŞLARI


Yaz geldi gelecek. Herkes izin dönemini iple çekiyor. Hoş bayramdı seyrandı derken bu sene yine bayağı tatil yaptık bahaneyle. Ama yaz tatilinin keyfi bir başka. Şöyle bir detokslanıp bünyeyi zehirden arındırmak lazım. Kış boyunca içimiz doldu valla, yazın bunları şöyle havaya karıştıralım. Peki hetokslanmaya ne dersiniz? İhtiyacı olanlar şöyle ortaya çıkıversin bir zahmet. Öncelikle haydi spora. Öncelikle biraz zayıflamak lazım. Zayıflayalım ki beğendiğimiz kıyafetlerin içine girebilelim. Evet şimdi hedefimiz çılgın bir alışveriş. Beğendiğimiz herşeyi alalım. Gardrop baştan sona yenilenecek ona göre. Eskilere veda, yenilere merhaba. Üstümüz başımız tamam. Sıra geldi saçlara. Biraz rengini değiştirelim, uçlarından da biraz kırıklarını aldırdık mı tamamdır. Güzel de bir fön, manikür pedikür de olmazsa olmaz. Aynaya bakalım şimdi de: Evet şahane oldum. Biraz karnım mı acıktı ne... Bizim kızlar nerede kaldı? Haydi şöyle deniz manzaralı güzel bir yerde yemeğimizi yiyip hafif içkimizi yudumlayalım. Oh bugünüm ne güzel geçti. Yarın ne yapsak acaba? Yarınım bugünümden de güzel geçsin. Hetokslanmak da ne, hemen açıklayalım: Kadınları erkeklerden arındıran, erkeklerden uzak durmak ve keyfince yaşamak anlamına gelen yeni bir akım. Nasıl detokslanarak vücudu zehirden arındırıyoruz, hetokslanarak da beynimizi erkeklerden arındırıyoruz. Erkeklere istemeden beynin zehiri demiş oldum mazur görünüz. Ama inanın ki hetoksun tanımı bu, ben ne diyeyim:) Bu kavram aslında İngilizce' de "erkek" anlamındaki "he" kelimesinden türetilmiş. Türkçe' de ise 'herif' in 'he' si olarak tanımlanıyormuş. Sadece herif değil, heyecansızın he' si, hezeyana iten insanın he' si, hep bana hep bananın he' si olarak da tanımlayabiliriz. Nasıl olsa hepsi aynı kapıya çıkıyor. Ha herif, ha bunlar ne farkeder. Şimdi kadınlar için hetokslanmak modaysa, erkekler de şeltokslansın. Yani ben Türkçe' sini yazdım, sheltokslansın demek istiyorum. İngilizce' de "kadın" anlamındaki "she" kelimesinden türettim ben de. Hem fena mı olur, zararlı düşüncelerinden de biraz olsun kurtulmuş olurlar. Hep biz mi şikayet edeceğiz erkeklerden, onların da bizden şikayeti vardır kesin. Şeltokslanıp rahatlayıverirler. Yaza bomba gibi girmek için hadi bayanlar hetokslanmaya, hadi baylar şeltokslanmaya, birbirimizden arınalım, hoppa:)
Related Posts with Thumbnails