Wednesday, March 4, 2009

TUVALET TANIŞIKLIĞI


Tuvaletler değişik ortamlardır. Özellikle de bayan tuvaletleri. Umuma tamamen açık olanlardan bahsetmiyorum. İşyerlerinde ya da okuldaki tuvaletler benim dediklerim. Böyle yerler yeni arkadaşlar Nedense biz bayanlar birbirine en çok düşman olan varlıklar olmamıza rağmen yine de garip bir dayanışma içerisindeyizdir."Rimelin evde mi kalmış, ben vereyim şekerim" , "Ay falancaya acayip sinirlendim, kendimi buraya attım, valla biraz daha konuşsaydı şöyle suratının ortasına bir tane patlatacaktım", "Üstündeki gömlek süper, acayip yakışmış, nereden aldın?" ya da "İndirimler başladı, ay inanamazsın fiyatlara" gibi geyikler sürekli döner. Üstelik bu konuşmaları yapanlar öyle can ciğer kuzu sarması da değillerdir. Sadece tuvalet tanışıklıkları vardır. Günaydın, iyi günler ya da iyi akşamlar ile başlayan konuşmalar yavaş yavaş değişir, n' aber, nasılsına döner. Bundan sonrası da dertleşme, beraber ağlaşma falan olur. Ha tabi başka bir bayanın dedikodusunu yaparken kabinlerden birinden o bayanın çıktığını görmek gibi yer yarılsa da içine girsem durumlarına da sahne olabilir tuvaletler. Erkekler tuvaleti muhabbetleri nasıl olur bilemiyorum ama bence onlarınkinden de dedikodu eksik olmasa gerek. En azından öyle tahmin ediyorum. Erkekler her ne kadar inkar etseler de en az kadınlar kadar hatta kimi durumlarda onlardan bile fazla dedikoducu oldukları için kadınların bile duymadıkları bomba haberleri ulu orta konuşuyorlardır. Sormak lazım aslında, maç mı konuşuyorsunuz, dedikodu mu yapıyorsunuz diye? Cevap ne olurdu acaba?
Related Posts with Thumbnails