Monday, March 9, 2009

YENİ ALBÜM ÖNERİSİ


Bir kaç seferdir servisle eve gelirken servis şoförü eski Türk musikisi şarkıları çalan bir radyo dinliyordu. Çok fazla dinlediğim şarkılar olmamasına rağmen çoğunun sözlerini ezbere bildiğimi farkettim. Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar yeryüzünde sizin kadar yalnızım, bir haykırsam belki duyulur sesim, ben yalnızım ben yalnızım yalnızım...Ya daDalgalandım da duruldum, koştum ardından yoruldum, binlerce güzel sevdim de, sevdim deeee, bir tek sana vuruldum...Veya Sana sevgiler sonsuz, henüz geçmedi zaman,gönül kapım açıktır, çalmadan gir içeri, çalmadan gir içeri...Pop tarzına o kadar alışmışız, hatta belki biraz da sıkılmışız. Bunları dinlediğimde belki herhangi bir aşk şarkısını dinlediğim zaman duygulandığımdan çok daha fazla duygulandım. Bunda belki serviste karanlıkta tek başıma oturuyor ve yıldızlar ve dolunaya bakıyor olmamın da bir etkisi olabilir, ama yine de bu şarkılaırn hepsinin beni bir yerlere götürdüğünü itiraf etmek zorundayım. Bilmem belki de yapılmıştır ama bence gençler için böyle ünlü sanat musiki parçalarından oluşan albümler hazırlasalar. Eminim alıp dinleyen çok olacaktır. Haydi bu akşam fasıla gidelim diyen 20-35 yaş gençliği o kadar çok ki... Eee ne de olsa Türk milletinin evlatlarıyız, inkar bile etsek bazen severiz böyle udlu, tefli,, kanunlu eğlenceleri... Biraz hüzünlenip, kendimizi yemeğe içmeye vurmayı... Kanımızda var:)
Related Posts with Thumbnails