Friday, March 6, 2009

YENİ UZMANLIK ÇALIŞMASI



Umarım geçici bir dönem yaşıyorumdur. Hiç bir kıyafet, ayakkabı, çanta indirimini kaçırmayan ben artık kulvar değiştirdim. Evet hala indirim, kırmızı etiket, sarı nokta peşinde koşuyorum ama bu sefer başka mağazalarda… Ev tekstili, ev dekorasyonu ve tabakçı, çanakçı. Mesela nasıl ki insan beğendiği bir bluzun her rengini almak ister, bende de şimdi beğendiğim her tabağın her rengini ve çukur, düz olmak üzere her modelini, beğendiğim çiçekli bir nevresim takımının her çeşit çiçekli her renk modelini almayı istemek gibi durdurulamaz bir istek var. Elbette almıyorum, alamıyorum… Evimin de bir sınırı var bunları yerleştirebilmek için. Ama her gördüğümde de içim kalmıyor değil. Çocukken annem giydirirdi, kıyafetlerimi o seçerdi. Zevkli bir kadın olduğu için de güzel şeyler seçerdi, ama yine de kıyafetlerimi kendim seçmeye başladığım dönem son derece heyecanlı ve nereye saldıracağını bilmez haldeydim. Hala üst baş alışverişi yaparken heyecan duyarım:) ama ilk amatör günlerim geride kaldı artık. Şimdi ev alışverişi konusunda uzmanlığımı geliştirmeye çalışıyorum. Aslında ev için alınan her türlü şeyin modası da en az üstbaşlar kadar hızlı gelişiyor. O yüzden alınan her şeyin bir süre sonra demode olması tehlikesi de var tabii. Ama ben yine de her gördüğüme atlamaktan kendimi alıkoyamıyordumm ki... biri beni durdursun derken, eksik olmasın diyemicem krizimiz sayesinde durdum zaten. Buna en çok sevinen de kocamgil olmuştur sanırsam :))
Related Posts with Thumbnails