Saturday, May 2, 2009

DOYUMSUZUN DENSİZLİĞİ


Bu dünyanın mı çivisi çıktı, yoksa bizimki mi bilmiyorum. Nedir bu açlık, bu doyumsuzluk. Heyecan arayışı desem, yok ama bu kadar da olmaz. Bu nedir anlamadım. Aç evli çiftlerden bahsediyorum. Hani 40 günde evliyimamauygunum.com sitesine üye olan 50 bin insandan. Bekarlar da üye olabiliyormuş, ama yine de çoğunluğu evli olanların oluşturuyordur muhtemelen. Evlilik heyecanı öldürüyor. Erkeği kapakladım diye kendini salan kadın, kadın nasılsa bensiz yapamaz diye ilgi musluklarını kapatan erkek. Çocuk mocuk, hayat gailesi bahaneleriyle heyecanı öldüren evlilik değil, başrol oyuncuları aslında. Sonra sanki suçlu değilmiş gibi internette çapkınlıklar, hatta hızı alamayıp böyle abuk subuk yerlere üye olmak. Sadece erkekler değil, kadınlar da az değil. Ha bir de, evlileri hedef kitle olarak seçen siteye üye olan bekarlar konusu var. Bazı bekarların evlilere daha çok rağbet ettiği bir gerçek. Bu ne yapacağını bilmeyen doyumsuz topluluktaki amaçlarının, evli biriyle kaynaşmak olduğu fikrindeyim. Ama şimdi ben de niye bu insanları eleştiriyorum ki? Belli ki alan memnun, satan memnun. Yüzüğü takınca insan da olunmuyor. Doyumsuzun densizliği benim çenemi yoruyor burada boşuna. Fakat değinmeden de olmazdı bu konuya, ne biçim yazılar yazıyorsun da diyemez kimse, 40 günde 50 bin kişi üye olmuş, bunu görmezden gelebilmek ne mümkün… ...

Related Posts with Thumbnails