Monday, May 11, 2009

ŞİKAYETİM GELDİ


Kaç hafta oldu bilmiyorum. Televizyonlardaki tanıtımlardan gördüğüm kadarıyla 3-4 hafta falan oldu herhalde. Ama nasıl skandal bir yarışma. Nasıl sinir bozucu, nasıl kaldırılmalık. Televizyonlarda uçan kuşu RTÜK’e şikayet edenlere sinir olurum ama Bir Şarkısın Sen yarışmasını bizzat ben şikayet edeceğim en sonunda. Çocuklarını şöhret ve para uğruna o hallere sokanlara pes demekten başka diyeceğim yok. Bana göre yarışmacıların hepsi birer korku filmi karakteri gibi. Büyümüş de küçülmüşlükte son nokta. Biyolojik olarak maksimum yaş 15’tir herhalde, ama görünürde minimum 40. Ne kılıklar, ne makyajlari ne danslar. Bu arada ben bu programı oturup hiç izlemedim, bütün gördüklerim program tanıtımlarından ibaret. Ama sinir olmak için bu kadarı da yeterli. O ne şarkılar. 10 yaşındaki çocuk Sabuha’dan ne anlar. Hele hele Makber’den. Bir tane vardı mesela: Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, şimdi seninle bir ömür vaadetseler. Yavrum senin yaşın kaç. Kaybolan yılın mı var senin. Ama bir de nasıl bir içten söylemek...Bir tek söz bile söylemeye hakkım yoook. Bir tane de hareketli örnek: Son verdim kalbimin işine, aklım ermedi gidişine... Kimin gidişine aklın ermiyor be çocuğum. Uzun lafın kısası. Aklı ermeyen çocukların bu şöhret budalalığına sürüklenmesi moral bozucu. Akıllarını çalıştıracakları, okuyup eğitim görecekleri yerde, kısayoldan ünlü olmak artık Türk gencinin ilk amacı. Hadi bakalım.


Related Posts with Thumbnails