Sunday, May 17, 2009

YÖREVİZYON


Eurovision’un ne esprisi var biri bana anlatsın.Hala inatla katılıyoruz. Bence hiç katılmayalım. Puanlama yapılırken komşu hakkı falan da yok, kimin kimden çıkarı varsa ona gönderiyorlar 12 puanı. Biz de her sene kim katılacak, ne söyleyecek, ne giyecek diye milletçe hop oturup, hop kalkıyoruz. Sertab süperdi hakkını yemeyeyim. Aa mesela Mor ve Ötesi güzeldi. Bak onu da atlamamayım. Ama onun dışında hep aynı tınılar, aynı göbek atma, horon tepme halleri. Ben şahsen sıkıldım. Bu sene de işte hadisemiz Hadise. Ne giydi, ne çıkardı. Kıyafet tartışması var fena halde. Öyle bir kıyafet işte. Vay be dedirtecek bir durumu yok. Fiziği güzel kızın, ne giyse kaldırır. Giydirenler bula bula çook orijinal fikir!! bunu bulmuş belli ki. Dansöz gibi giydirelim, bir de kırmızı olsun, ne kadar yaratıcıyız dediler mi acaba? Şarkı da öyle bir şarkı işte. Her sene darbukayla dümteklemezsek, milletçe rahat edemiyoruz. O kadar güzel şarkılar yapılıyor normalde müzik piyasasında, Eurovision’da her sene aynı saz... Bir sefer de çok romantik bir parçayla katılalım mesela. Ya da sürekli göbek atan birileri olmasın fonda, darbukalar patlamasın. Müzik evrensel, ama biz her seferinde yöresel. Bakalım seneye kim kıvırtacak yandan yandan...
HÜP NOT: Bu yazıyı Cuma günü yazdım ama bloga yazımı ancak post yapabildim. Artık yarışma nihayet bitti . Hadise 4.cü olmuş.Tebrikler... Oh ya rahatlasın kızcağız..!!

Related Posts with Thumbnails