Monday, June 29, 2009

ORDAN BURDAN...


BİR DEVİR KAPANDI
Ünlülerin dokunulmazlığı, ölmezliği, batmazlığı, çıkmazlığı yokmuş gibi gelir insana. Kötü hiçbir şey başlarına gelmezmiş gibi. Ama genellikle de başlarına gelen kötü şeylerin çokluğudur onları hırslarıyla ünlü yapan. Cuma sabahı gazete manşetinde Michael Jackson’ın ölüm haberini görünce bir tuhaf oldum. Son yıllardaki ne kadar garip bir yaşantısı da olsa, uzun zamandır müzik adına çok büyük bir patlama yapmamış da olsa Michael’dı o. İnsandı ama değildi. Uzaylı da demeyeyim ama bu dünyadan değildi sanki. Gençliğimin ilahıydı desem yalan ama dinlemedim de diyemem. Kliplerini vay be adamlar yapmış diye ağzı açık izlemişliğimiz de çok. Bizim gençlik dönemlerimiz, ortaokulda şarkıları eşliğinde sınıfta dans ettiğimiz zamanlar. MJ başka bir şeydi herkes için, seveni de sevmeyeni de vay be demiştir eminim ölümünü ilk duyduğunda. Bir devri kapadık, hoş zaten Pepsi reklamlarında Seda Sayan’ın oynamaya başlamasıyla devrin bir bakıma kapanmıştı zaten ya hadi neyse...
LOCANIN DERDİ HERKESİ GERDİ:(
Müjdeler olsun Bodrum dönemi açıldı. Can can ikoncanlar, sosyetik güzeller akın etti. El kadar Türkbükü’nün sosyetikleri yüzünden insan külliyen tüm Bodrum’a sinir oluyor. Ama daha çok gazeteler yüzünden oluyor böyle gibime geliyor.Mesela Süreyya Yalçın hadisesi. 50bin dolara loca kiralamış iskelelerin birinde. Güle güle yatsın yuvarlansın ne diyeyim. Gazetelerde manşet tabi bu olay.
1. Banane, yani zenginin malı yüzünden çenemi yoracak halim yok ( Hoş bu yazıyla parmaklarımı yoruyorum:))
2. Eminim o loca 50 bin dolar falan değildir. Ortada bire bin katma var ama gazete mi yapıyordur, mekan sahipleri mi bilemiyorum. Maksat reklam bir şekilde.
3. Şimdi kriz zamanı milleti gaza galeyana getirmek mi amaç? Ben normal bir yaşam süren bir insan olarak 50 bin doların saçılmasına gıcık oluyorum açıkçası. Aç oturan, aylardır maaş almayan, sokakta dilenen adam ne yapsın? Bir koşu gidip o mekana kafa göz dalmak istemez mi? Niye açı var toku var diye düşünmeyip böyle saçma ve boş haberler yapıp yoruyorlar insanları... Magazine tamam, ama kantarın topuzunu da kaçırmamak lazım. Mesela ben Ben şahsen locaya o kadar para verebilmiş olsam da istemem böyle bir haberi, korkarım nazardan.


Related Posts with Thumbnails