Sunday, August 9, 2009

AYNI TORNADAN



Konu bulmak en büyük derdim. Yoksa her gün yazarım, işten değil. Ama konusuzluktan haftada bir kere yazmak bile dert yaratabiliyor. Kocam yani kibar bayaaan tabiriyle eşim sağolsun, konu bulur bazen de, ben hep unutuyorum. O da unutuyor. Neydi neydi derken genelde hatırlamadan yeni bir şeyler düşünmek durumunda kalıyorum. Taaa kaç hafta önce Bodrum’dayken bir konu buldu, bak yaz dedi. Unutmadım ama ha bu hafta ha öbür hafta derken, kaç zaman oldu. Konumuz herkesin birbirine, ama özünde aslında kime benzedikleri. Tatilde haliyle etrafta bir sürü kokoş bayan gördük bol miktarda. Genel olarak profil son derece bronz, süslü, ve koskocaman güneş gözlüklü. Her seferinde bir tanesini başka bir ünlü, başka bir sosyete mensubu zannettik ama gözlükler çıkınca aslında ünlülük açısından senden benden farklı birilerini görmeyerek şaşırdık. Aynaya bakınca kendilerini neye benzettikleri ve aslında kim gibi olmaya çalıştıkları büyük merakım. Meğersem birilerine benzemek ne kadar da matah birşeymiş. Güzellik falan olsa ortada, ben de gidiyorum saçımı boyatıyorum, gerekirse çıtçıtla uzatıyorum, güneşe solaryuma veriyorum kendimi, aaa bir de botokslanmam lazım herşeyden öncelikli.Sonra ver elini Türkbükü, ver elini Çeşme.Ama beni diğerlerinden beni ayırt etmekte zorlanırsınız, benzeyenim çok olacağı için. Bir de gazetelerden gördüğüm o seksen bantlı mayokinilileri anlamak zor. Ben normal mayoyu, bikiniyi giyeceğim, ıslanınca değiştireceğim diye sekiz olurken, o sıcakta o şekilde hem gezip, hem yüzüp, hem de rahat olmak mümkün değil, ben buna eminim. Hava yapacağız, gazeteye çıkacağız diye hangi zevklerinden mahrum kalıyorlar merak ediyorum. Rahatlıktan verdikleri kesin, benim asla vermeyeceğim bir ödün. Şortumla, t-shirtümle vallahi keyfim gıcır. Penye gibisi var mı bee oh misss...:)

Related Posts with Thumbnails