Friday, October 23, 2009

AAAA AMAA AYIP OLUYOOO !...


Ebru Şallı kraliçem “Şişman kadın bence güzel değil. Hiçbir erkeğin kilolu kadından hoşlanacağını sanmıyorum. Fit olmak önemli. Bence güzel kadın spor yapan kadındır” diye buyurmuş.. .
Yok yeeee. Sen kimsin be. Niye üstüne alınıyorsun diyor olabilirsiniz ama ben herkesin adına yazıyorum. Şişman değilim ama kraliçe Ebru gibi sopa da değilim. Arkadaşlar çok çok yakından gördüm. Bildiğiniz çöp kadın. Hani çizersin ya çöp adam, onun kadın versiyonu.
Spor güzelleştirebilir ama yapmayınca çirkin mi oluyorsun. İşin spor yapmaksa ne ala, benim değil, dolayısıyla vakit bulamıyorum. Haa istesem yaratır mıyım bu zamanı yaratırım, ama istemiyorum. Canım ne zaman isterse.
Ama ben anladım onun olayını, balık eti olmanın yanından bile geçemeyeceği için bizleri kıskanıyor bence, evet evet anladım ben:)
Bir de “Zenci Poposu” diye bir DVD daha çıkartıyormuş.”Bunu yapan kıvam olarak kalça olarak zenci poposuna sahip olacak. Zenci kalçası bizim beyaz insanlara göre yapı olarak kalkık. Özellikle Türk kadını kalçası yayvan ve aşağı düşüyor. Pilates buna çözüm oluyor” demişşşş. Eyy pilates sen çok yaşa, akşam evde ne yemek yapacağıma da sen derman olur musun bir zahmet.
Related Posts with Thumbnails