Wednesday, January 6, 2010

REGLİYİM ONA GÖRE ...


Çalışan kadınlara 1 haftalık regl tatili geliyormuş. Sabah bir gözüm kapalı haberlerde duydum.
İşçi olarak çalışan kadınlara fikirlerini sordular. Haliyle onlar karşı. Çünkü ayda 1 hafta tatil izni derken erkeklerin işe alınıp, işsiz kalmaktan korkuyorlar. Bir de patrona sancım var ben tatile gidiyorum demekten çekiniriz diyorlar. Valla ben düşündüm de iyi ya ne güzel işte, her ay bir hafta keka:P  bir de niye utanacakmışım kader utansın... Erkek patronlar regl olsunlar da görsünler ne menem bi şey olduğunu. Olsan bir türlü olmasan başka türlü .. Kadınların hayatı zaten küloduna bakmakla geçiyor...Çocuk isteyen evli kadınlar olmamışımdır, istemeyenler inşallah olmuşumdur diye...Ee doğru. Bu kadar işkenceye tatil az bile.
Aynı evde yaşayan, birarada çalışan kadınların regl günlerinin aynı zamanlara rastlaması diye bir bilimsel gerçek de var..O zaman kötü işte! Bütün kadınlar tatilde he... he ... Yani benim hoşuma gitti, hayallerini bile kurmaya başladım:pp
Ama açıkçası en çok sinirin tavan, moralin taban yaptığı o süreçte esas ben izin vermeyen patron için endişe ederim mazallah:)

Related Posts with Thumbnails