Friday, January 8, 2010

LEOPARDAN GAK GELDİ


Hepimiz iyi kötü modayı takip etmeye çalışırız kendi çapımızda. Moda çok hızla değişip insana feleğini şaşırtsa da yine de mesela mor moda olunca, mor bişeyler edinmek farz olur. Ya da pembe moda olur, ya da yılan derisi, ya da İspanyol paçalar falan. Bu liste uzar gider.
Ancaaak modası hiçbir sezon geçmeyen birşey var ki, o da leopar deseni. Kendimi bildim bileli modadır, her sezon ufak tefek de olsa bir yere kondurulur bu desen. Ama son zamanlarda bunun da cılkının çıktığı kanaatindeyim. Hani gerçek leoparlar şehre inse hiç yabancılık çekmeyecekler yani. Sağımız solumuz, önümüz arkamız leopar atkılar, bereler, üstler, pantalonlar dolmaya başladı. Bu furyaya katılanlardan olmadığımız sanılmasın. Annem ve teyzem bizim aileyi başarıyla temsil ediyorlar.
Ben ise dekorasyon alanında bir temsilciyim. Odamda yatak çarşafından, abajura kadar muhtelif leopar desenli eşyalar bulunmaktaydı, geçen güne kadar...
Geçen akşam bir film izliyorum. Film sonradan görme bir çifti konu ediyordu. Ben film boyunca çok kitsch ( rüküş ve banal) olan evlerini sürekli eleştirirken, yatak odalarını görünce beynimden vurulmuşa döndüm ve aniden sustum. Çünkü odaları benimkinin tıpkısıydı. Onların fazladan perdeleri de leopardı ben de buna şükrettim en azından ve eleştirmeyi kestim. Ama bu durum giydiğim, taktığım, kullandığım herşeyle tarz, trendy ve cool olduğuna inanan benim için ağır bir yıkım oldu. O gündür bu gündür odamdan teker teker leopar parçaları atmaya başladım ki en azından öz benliğime saygımı kaybetmeyeyim!
Ama şu da var ki leoparı hala seviyorum yani ben şimdi banal miyim yaaa... Ne ikilem!
HÜP NOT: Leopar abajurumu asla çıkarmam odamdan, her güzelin bir kusuru olduğu kadar banal bir noktası olabilir. Acaba bu biraz züğürt tesellisi mi oldu ne!!! :)

Related Posts with Thumbnails