Thursday, January 8, 2009

RELAXXXXXX !...


Dizilerimi geri istiyorum.. Oyunculara çuvalla para dağıtırken iyiydi. Tabi şimdi hepiniz krize yenik düştünüz. Avrupa Yakası bir süre çekilmeyecekmiş. Yaprak Dökümü de aynı şekilde gümbürtüye gitmiş. ( Aslında kalbimi dinlendirmek açısından iyi bir fırsat. Resmen Yaprak Dökümü' nü izleyince kalp sıkışması yaşıyorum yaaa, bitince dayak yemiş gibi oluyorum) Haaa ikisini bir arada nasıl idare ediyordun demeyin, internetten dizi izlemek olsun, reklam arasında zap yapmak olsun sevdiğimiz hareketler:) Bir de Avrupa Yakası, Yaprak Dökümü' nden sonra bitiyordu, sıkışan kalbimi bir kaç kahkaha ile iyileştiriyordum. Neyseki Aşk-ı Memnu kriz dalgasından nasibini almadı da daha, bu akşam izleyeceğim inşallah. Kaç haftadır özledik yahu, kıyafetleri göreyim de delireyim biraz. Yabancı dizi de çok izliyoruz biz ama bana aynı tadı vermiyor. Var ya Türk kanı, çağlıyor resmen. Politik olalım, ülke gündemini takip edelim falan bıraktım ben bu işleri. Iyy Türk dizisi mi diyen entel dantellerden biri hiç değilim, bu gidişle de olmaya hiç niyetim yok. Hani böyle evlilik programlarıyla, yarışmalarla, dizilerle falan halkımız aptallaştırılıyor diyorlar. Ben razıyım.Kendi rızamla aptallaşasım var. Son zamanlarda düzenli bir şekilde haber bültenlerini takip ettim de ne oldu... Sinir bozukluğu, moral çöküntüsü. Bu gidişle hiç bir şeyin değişmeyeceğini anlamanın dayanılmaz ağırlığı. Boş şeyler izleyelim, kafamız da boşalsın. Sinirler gerilmesin, relaxxxxxx!...
Related Posts with Thumbnails