Monday, February 2, 2009

KEŞFETMENİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ

Aaaa çok heyecanlıyımm. Blog hayatımda ilk kez mimlendim:) Hem de ardarda.. Eheee. Sevgili Öykü ve Lafrodit' e teşekkürler.. Aşağıda ayrı ayrı yazıyorum mimlerimi. Mimleyerek kimlerin başını yakacağımı da izleyin ve görün:)
Efendim ilk mimin keşfetmek.. Keşfettiğim şeyleri yazıyorum... Neler keşfettiğimi yazdıkça keşfedeceğim aslında...
1. Yazmaya yeteneğimin olduğunu, ( Hoş aslında bunu annem keşfedip beni gaza getirmişti:)
2. Yanlış meslek seçimi yaptığımı,
3. Evde oturursam televizyonkolik olacağımı,
4. Yemek yapmayı sevdiğimi,
5. Tekrar çocuk olmak için neler neler vermeyeceğimi,
6. Annemin içinde artık bastırılamayan bir teknoloji canavarı olduğunu,
7. Ülke gerçeklerinden tamamen boş şeyler izleyerek ve okuyarak kaçmaya çalıştığımı,
8. Kendime özen gösterdiğimde daha iyi hissettiğimi,
9. Nerede ne söylediğine çok dikkat edilmesi gerektiğini,
keşfettim. Vee osuruktan teyyare, öykü ve ella' yı mimliyorum. hadi bakalım kolay gelsin..
Related Posts with Thumbnails