Monday, February 2, 2009

MİM 2: OYUNLARDAN OYUN BEĞENELİM

Sevgili Öykü çocukken oynanan oyunlarla ilgili olarak mimlemiş beni. Çok eğlenceli bir konu olduğunu söylemeliyim:)İlk aklıma gelen Miami Vice oldu. O zamanlar Miami Vice dizisi çok popülerdi. Benim de dedektif olmak gibi bir hayalim vardı. Bizim sokaktaki arkadaşlarımla duvarlara yapışıp komşuların evlerine usul usul sokularak kanun namına tutuklusun tarzında tacizlerde bulunurduk. İki elimizi birleştirip, silah gibi yukarı kaldırarak sağa sola koşturup dururduk.
İkincisi tabii ki saklambaç. Hatta bu uğurda çenemi yarmıştım. Üstelik tam da sobe diye duvara uzanırken takılıp yere yapıştığım anda. İnanın acımdan değil, sobeleyemediğim için ağlamıştım. Ne biçim bir sobe hırsıysa benimki de...
Üçüncüsü alışverişçilik:)) Hani plastik sepetlerde plastik meyve sebzelerin olduğu oyuncaklar vardır. Tabii şimdi binbir farklı çeşidi var. O zaman hatırladığım bir biber, bir domates, süt kutusu olduğu. Vardır birşeyler daha da anımsayamıyorum. Neyse ben bunları evin muhtelif yerlerine dağıtır, sonra da elimde sepet, market alışverişine çıkardım. Nasııl bayılırdım. Ohh bedava hem de:)
Son olarak da öğretmencilik. Bayağı ileri yaşlarıma kadar da oynadım:))) Yok üniverite değil tabi, hazırlık -orta1 falan. Elimde tebeşir falan öyle yazardım, anlatırdım anneannemlerin holünün kapısında. Ama artık oyun da değildi, daha çok tiyatro. Çünkü her dersin öğretmeninin tarzına göre kıyafetimi değiştirir, o öğretmeni taklit ederdim. Yoklama yapar, sınıf defteri falan imzalardım. Eveet hem de o öğretmenin imzasını taklit ederek:) Kafadan kontaklık işte.
Vee lafrodit, tinimini ve alis' i mimliyorum. sevgiler...
Related Posts with Thumbnails