Tuesday, March 17, 2009

SÜPER BİR BAHANE



Bu ara bende bir hareket, bir hareket sormayın gitsin. Uzun zamandan sonra spora başlayacağım, hadi hayırlısı diyorum. Bakalım kaç gün sürecek bu spor sevdam? Sporla pek aram olmaması kendime en kızdığım konuların başında gelir, ama yine de yapmamak için uydurmadığım bahane de yoktur. Ama işte en nihayetinde bahaneler de bir yere kadar dayandı ve başlıyorum da, tam kararımı verdiğim gün tembel bayanlar için egzersiz rehberini okumak da tekrar vazgeçmek için bir neden olabilir. Çünkü bunu okuyunca bir baktım, ben zaten spor yapıyormuşum. Ve kendi alanımda o kadar da tembel sayılmam:) İngiltere'de yayınlanmış bu iki listeden haftada en az ikişer madde gerçekleştirilmesi halinde bayağı kalori yakılıyormuş:

  • LİSTE1:

  • Dostlarla günde 40 dakika dedikodu yapmak -42 kalori

  • Dostlarla dedikodu yapmak için 5 dakika merdiven çıkmak - 43 kalori

  • Yolun karşısındaki kafeye 2 gidiş - 94 kalori

  • 1 saat boyunca mail yazıp cevaplamak - 90 kalori

  • Yazıcı ile fotokopi makinası arasında 25 tur - 48 kalori

  • Dışarı çıkarken kıyafet seçmek için 30 dakikalık deneme yanılma - 95 kalori

  • 30 dakikalık ev temizliği -143 kalori

  • LİSTE 2:1 saatlik romantik yürüyüş - 285 kalori

  • 1 saatlik yoga dersi - 229 kalori

  • 2 saat dansetmek - 762 kalori

  • Arkadaşlar için akşam yemeği hazırlamaya çalışmak - 239 kalori

  • 45 dakikalık öğlen tatilinde kıyafet alışverişi yapmak - 214 kalori
Böylece iyi kötü neden sporsuz idare edebildiğimi de anlamış oldum. Tamam ikinci liste sürekli uygulanamaz ama ilk listedeki maddelerin çoğunu bırakın haftada iki kere, düzenli olarak her gün yaptığım için böylece formumu korumuş oluyormuşum da haberim yokmuş. Evet içimdeki tembel ses dur diyor ama ben onu dinlemeyecek ve spora başlayacağım. Bu listeyi de yakında yorulup sıkılınca vicdanımı rahatlatmak için kullanırım, hani ben zaten formumu koruyorum spora ne hacet diye:)
Related Posts with Thumbnails