Friday, March 20, 2009

TEPEMDELER

Acayip sinir olduğum bir şey söyleyeyim mi?
Zaten artık burasını da ağlama duvarına çevirdim. Sinir oldukça vur klavye tuşlarına.
Hani önemli biri bir yerden bir yere gideceği zaman yolları kapatıyorlar ya. Nefret ediyorum. Bürokratların topu böyle. En azından çoğunluğu.
Ya sen bu millet sayesinde orada ahkam kesmiyor musun? Herkes trafikte kavrulurken, sen kimsin de salınıyorsun boş yollarda. Bize de avel avel bakmak kalıyor durdurulmuş trafikte. Ağam paşam geçecek ya.
Bir de emniyet şeridini sever böyleleri. Yol kendileri dışındakilere kapatılabilecek gibi değilse, dalarlar emniyet şeridine.
Bürokratların hepsi o ya da bu şekilde oyla gelmişlerdir oldukları yerlere. İnsanların nasıl bir hayat yaşadıklarının gerçeğiyle yüzleşmezsen, nasıl temsil edersin onları? Benim çektiğim trafiği çekmeyen, yollarda sıkıntıdan patlamayan adam benim derdimi nereden anlar.
Camlar kapkara, zaten kim geçiyor o da anlaşılmıyor. En fazla plakadan tahmin yürütülebilir. Ona göre hangi makama saydıracağına karar verebilir insan.
Sabah eşim Nakkaştepe’den tam köprüye çıkacağı sırada gene kim geçiyorsa köprüden, köprüye girişi kapamışlar. Benim de bu konuya dellendiğimi biliyor, arayıp gaza getirdi beni yazsana diye.
Bak bir kere de Papa gelmişti, adam hangi semte gidecek olsa, çevre üç semti trafiğe kapatmışlardı. Papa’nın derdi, hepimizi gerdiği için.
Zatan hangi devlet başkanı gelse, korumaktan mı aciziz anlamadım, hop heryeri kapa trafiğe.
Başka ülkede olsa millet ayaklanır, bak bakalım bir daha yol mol kapatılabiliyor mu?
Herkesin canı can, bizimki patlıcan ya, ondan oluyor bunlar.
Politikaya mı atılsam ne, belki benim de canım patlıcanlıktan asalete terfi eder, kimbilir:)))
Related Posts with Thumbnails